شرایط ثبت آگهی توسط سایت آگهی کسب و کار



شرایط ثبت آگهی :

 در حال حاضر در کشور بیش  از 500  سایت نمایش دهنده آگهی  و تبلیغات رایگان وجود دارد و ازآنجا که هر کدام از این سایت ها توسط گروه ها و یا اشخاص خاصی کنترل و اداره و یا بروز رسانی  میشوند لذا قوانین و شرایط ثبت آگهی در هر یک از این سایت ها با دیگری متفاوت است .

سایت آگهی کسب و کار تلاش نموده تا با جمع آوری لیستی از بهترین و قدرتمند ترین سایت های ارائه دهنده این خدمات ، شما را بطور حداکثری به خواسته و نیاز تان که همان تبلیغات و معرفی بیشتر برند ، محصول و یا خدمت شما است نزدیک نماید .

با این حال همانطور که اشاره شد با توجه به تعدد سایت ها و شرایط ثبت آگهی نیاز است که شما کاربر گرامی قبل از ثبت سفارش اطلاعاتی در مورد چگونگی فرآیند ثبت آگهی و تبلیغات در این سایت بدست آورید.

مواردی که در پروسه ثبت آگهی و تبلیغات شما موثر می باشد بشرح ذیل بیان میگردد.


1-     مدت زمان نمایش آگهی :

مدت زمان نمایش آگهی در سایت های مختلف از یک ماه تا دائمی متغیر است و هر سایت نسبت به سیاست های کاری خود مدت زمان خاصی را برای نمایش آگهی های رایگان در نظر میگیرد. سایت آگهی کسب و کار تلاش نموده سایت هایی را جهت درج آگهی انتخاب نماید که حداقل مدت 6 ماه نمایش فعال آگهی در آنها انجام میگردد. البته پس از اتمام مدت نمایش آگهی و اصطلاحا منقضی شدن آگهی کاربر می تواند مجددا نسبت به تمدید و یا ثبت دوباره آگهی اقدام نماید.

سایت آگهی کسب و کار آمادگی دارد تا برای مشتریانی که درج آگهی آنها توسط این سایت انجام شده عملیات تمدید و یا ثبت مجدد آگهی را با تخفیفات خاصی انجام دهد.

2-     امکان نمایش تصاویر :

اکثر سایت های درج آگهی امکان ثبت حداقل یک تصویر را برای کاربر فراهم می آورند اما بعضی از سایت ها نیز در قبال دریافت وجه اقدام به ثبت تصویر مربوط به آگهی می نمایند و ثبت تصاویر در آنها رایگان نمی باشد لذا اولویت اول سایت آگهی  کسب وکار جهت ثبت آگهی با سایت هایی است که امکان ثبت تصاویر را دارا می باشند با این وجود در صورت در خواست ثبت آگهی در تعداد سایت های بالا ممکن است در بعضی از سایت ها آگهی بدون درج تصویر ثبت گردد.

3-     اولویت جستجو :

مسلما در تمامی سایت های درج آگهی ، آگهی های رایگان دارای پایین ترین اولویت در موتورهای جستجو می باشند ، که این خاصیت جهت کسب درآمد سایت های تبلیغاتی و فروش آن بعنوان یک امتیاز به مشتریان خود می باشد لذا مشتریان نبایستی انتظار داشته باشند که تنها با درج آگهی آنها در سایت  در اولین نتایج جستجو سایت نمایش داده شوند.

4-     بروز رسانی آگهی ها :

روزانه تعداد بسیار زیادی آگهی تبلیغاتی در سایت های درج آگهی ثبت میگردد که این موضوع باعث میشود آگهی ثبت شده شما مرتبا در سایت به صفحه های بعدی منتقل شود لذا دیگر آگهی شما بعنوان آخرین آگهی ثبت شده قابل دیدن نیست ولی در اکثر سایت ها شما با استفاده از قابلیت بروزرسانی آگهی می توانید مجددا آگهی خود را در صدر گروه و یا دسته آگهی های مرتبط با موضوع خود ارتقاء دهید .

نکته : پس از ثبت آگهی و ارائه نام کاربری و رمز عبور مربوطه ، وظیفه بروزرسانی آگهی های بعهده مشتری می  باشد. سایت آگهی کسب و کار در صورت تمایل شما و با پرداخت هزینه ای اندک می تواند این کار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

5-     دسته بندی آگهی :

آگهی ها ممکن است در سایت های مختلف در گروه بندی های مختلف درج گردد که این موضوع بستگی به نوع دسته بندی موضوعی هر سایت دارد . همچنین  بعضی از سایت های درج آگهی درموضوعات خاصی بصورت تخصصی اقدام به ثبت آگهی می نمایند بعنوان مثال سایت های درج آگهی املاک ، و یا خودرو که آگهی های ثبت شده در آنها بطور خاص در مورد موضوعات مرتبط با زمینه فعالیت سایت می باشد.

سایت آگهی کسب و کار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قوی خود سعی می کند تا بطور حداکثر آگهی ها در سایت های با موضوعات مرتبط باموضوع فعالیت شما ثبت گردد اینکار باعث میشود که احتمال نمایش آگهی شما برای گروه هدف و مخاطبینی که بطور خاص بدنبال کالا های مرتبط با موضوع آگهی شما هستند بیشتر شود.

6-     کلمات کلیدی :

یکی از مهمترین قسمت های ثبت آگهی تعریف کلمات کلیدی برای آگهی ثبت شده می باشد .کلمات کلیدی کلماتی هستند که موتورهای جستجو بر اساس آن مطالب را دسته بندی یا اصطلاحا ایندکس میکنند تا در زمان جستجو کاربر ، راحتر و سریعتر به آن دسترسی داشته باشند لذا تعریف کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آگهی  بسیار حائز اهمیت می باشد .

مشتریان عزیز در صورت تمایل  پس از ثبت سفارش  می توانند از مشاوره نیروهای متخصص ما در این خصوص بصورت رایگان استفاده نمایند.

7- درج لینک در آگهی :

درج لینک سایت و یا صفحات مجازی در متن آگهی و یا در قسمت مخصوص به ثبت لینک یکی از مواردی است که در هر سایت به شکل متفاوتی عمل میگردد ولی بطور کلی در اکثر سایت ها درج سایت در متن آگهی بلامانع است چون این آدرس غیر فعال بوده و بصورت مستقیم امکان راهیابی به صفحه مقصد وجود ندارد ولی ثبت آدرس سایت در قسمت مخصوص درج لینک نیازمند پرداخت هزینه جداگانه می باشد .

8-     تائید آگهی :

پس از انجام عملیات ثبت آگهی ، آگهی در وضعیت "منتظر تائید" قرار میگیرد و بایستی توسط سایت مورد نظر مورد بازبینی قرار گرفته و درصورت نداشتن هر گونه ایراد و یا اشکالی تائید گردد.

انجام پرسه تائید آگهی از اختیار و کنترل سایت آگهی کسب و کار خارج بوده و مدت زمان آن قابل پیش بینی نمی باشد ولی معمولا آگهی ها حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت آگهی تائید میگردد.

9-     نوع و موضوع آگهی :

نوع و موضوع آگهی ارتباط مستقیم با تعداد بازدید و درخواست خرید آن توسط کاربران دارد لذا تعداد بازخورد و رویت آگهی های شما متناسب با نوع تقاضا و میزان احتیاج جامعه به آن می باشد

سایت آگهی کسب وکار بهیچ وجه تعداد بازدید و یا نمایش آگهی در صفحات اول موتورهای جستجو را تضمن نمی نماید.

سایت آگهی کسب و کار تمام تلاش خود بکار میگیرد تا بهترین خدمات را با صرف کمترین هزینه و با رضایت خاطر مشتریان عزیز به انجام رساند لذا در خصوص موارد فوق این امکان برای مشتریان وجود دارد تا با توجه به نوع سفارش تغییراتی را در نوع ثبت آگهی خود اعمال نموده و بیشترین استفاده را از خدمات این سایت دریافت کنند.

جهت پاسخگویی به سوالات میتوانید از قسمت ارتباط با ما سوالات خود را مطرح نمایید.


بالا