قوانین کلی سایت :

شرح ذیل موارد و قوانینی است که توسط سایت آگهی کسب و کار  بعنوان  کارگزار که از این به بعد با لفظ  "سایت آگهی / سایت  " و مشتری و کاربران استفاده کننده از خدمات و کارفرمایان می باشد که از این به بعد با لفظ " کاربر/ کاربران " یاد میشود.

1- کاربران موظف هستند قبل از استفاده از امکانات و خدمات سایت آگهی این شرایط و مقررات را مطالعه نمایند . عضویت ، مرور و یا هرگونه استفاده از سایر خدمات و ابزارهای مرتبط با سایت آگهی به منزله این است که کاربر از "شرایط و قوانین" اطلاع داشته و بدون هیچگونه محدودیت و شرطى آن را  تائید می نمایید ، در غیر این صورت  لازم است هر چه سریعتر استفاده از سایت آگهی و یا خدمات مرتبط با آن را متوقف و سایت را ترک نمایید .

 نکته : لازم به ذکر است صرف عدم آگاهی از شرایط و مقررات هیچ حقی را برای کاربر ایجاد نمی نماید.

2-  سایت آگهی سفارش دهنده آگهی و سازنده آگهی های ثبت شده نمی باشد و در معاملات واقعی میان آگهی دهندگان و متقاضیان ( خریدار و فروشنده ) شرکت نمی نماید . سایت آگهی صرفا خدمات درج آگهی رایگان در سایر سایت های نمایش دهنده آگهی و تبلیغات را بعنوان مجری انجام میدهد.

3- آگهی‌های ثبت شده بوسیله سایت آگهی توسط اشخاص و شرکت‌هایی ارائه میشوند  که هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند و صحت و سقم آن توسط سایت آگهی ادعا و یا تضمین نمی‌شود لذا مسئولیت تحقیق در مورد مضامین ارائه شده توسط کاربر بعهده استفاده کنندگان از آن می باشد و لازم است قبل از انجام هرگونه ارتباط ، معامله و یا پرداخت وجهی از صحت ادعای آگهی دهنده اطمینان حاصل نموده .

4- مطالب مندرج در آگهی‌ها پس از ثبت ان توسط سایت اگهی ممکن است توسط کاربران بصورت مداوم تغییر کند و یا به روز شود و عملا سایت آگهی هیچ اطلاعی از مضامین و محتوای آگهی ها ندارد .

5- کاربران متعهد میشوند که از روبات ، اسپایدر ، اسکریپر و یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به سایت آگهی به هر دلیل و یا قصدی  اقدام ننموده و از انجام هر عملی که به هر دلیل ، خواسته یا ناخواسته ، باعث فشار، اختلال  و یا ایجاد مزاحمت در ارائه خدمات ، ابزارها ،دستگاه ها ، نرم افزارها  و هر گونه ابزار و یا  فعالیتی که در ارتباط با اداره و یا کنترل سایت آگهی باشد خودداری نمایند و در صورت نقض هر کدام از موارد فوق حسب مورد نسبت به جبران خسارت وارده  مسئول می باشند.

6- سایت  آگهی تلاش دارد نسبت به  تایید آگهی‌ها با توجه به موارد ذکر شده در بخش " آگهی های غیر قانونی" اقدام نماید ، با این وجود با توجه گستردگی مطالب هیچ کنترلی بر روی کالا های تبلیغ شده اعم از کیفیت ، استاندارد ، رعایت قوانین گمرکی و غیره و همچنین درستی و قانونی بودن و سایر موارد مرتبط با خدمات ارائه شده در آگهی ها و مطالب بیان شده توسط کاربر وجود نداشته وثبت آگهی توسط سایت  به هیچ وجه به منزله تائید ، تشویق و یا تضمین صحت اطلاعات مندرج در آگهی ها نمی باشد و مسئولیت تمامی موارد مندرج در آگهی  بعهده کاربر می باشد.

7- سایت آگهی در مورد اطلاعات هر سایت دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده باشد و یا لینک آن در سایت قرار داردو یا آگهی آن توسط سایت آگهی ثبت گردیده ،مسئول نیست. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از سایت آگهی ایجاد شده‌اند و سایت آگهی به هیچ بعنوان تائید کننده ، ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها نمی باشد.

8- سایت آگهی هیچ الزامی برای کاربر جهت استفاده از خدمات و سرویس های ارائه شده قرار نداده است لذا  مسئولیت کلیه خسارات و عواقب حاصل از هر نوع استفاده شما از سایت آگهی به اختیار شما و با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد .

9- هرگونه  فیلم ، عکس، پیام ، مطلب ، متن ، لینک ، فایل  و دیگر انواع  اطلاعات که به هر شکلی از جمله ارسال آگهی جهت ثبت ، ارائه تبلیغات ،  پیام در تماس با ما ، ثبت دیدگاه ها و غیره به سایت آگهی ارسال مى‌کنید غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. و تمامی موارد مى‌تواند توسط سایت آگهی به  هر منظور و بطور نامحدود بصورت ، باز تولید ، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق و ... بکار رود.

10 - سایت آگهی این حق را برای خود محفوظ میداند که بر اساس قوانین و مقررات و یا سیاست های کلی سایت آگهی در هر زمان که ضروری بداند و بنا به صلاحدید  بدون اطلاع قبلی نسبت به ویرایش ، اصلاح و یا حذف هر گونه اطلاعات وداده ای از جمله  پیام، آگهی و یا عکس و ... که به این سایت ارسال می‌کنید، و یا حساب کاربری که ایجاد می‌کنید، اقدام نماید.

11- سایر قوانین و شرایط تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بروزرسانی : 96/08/21

پاسخ به سوالات شما در بخش " پرسش و پاسخ "



دیوید آگیلوی

چیزی که باعث میشود مصرف کننده خرید کند یا نه، محتوای تبلیغات شماست نه شکل ظاهری آن .

What really decides consumers to buy or not to buy is the content of your advertising, not its form.

بالا