در این قسمت به سوالات شما کاربران گرامی درمورد فعالیت های سایت آگهی کسب و کار پاسخ داده شده است .لطفا قبل از طرح سوالات خود و ارسال پیام حتما این بخش را مطالعه نمایید در صورتی که سوال شما در این بخش وجود نداشت کارشناسان ما آماده هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.



چرا باید درج آگهی را توسط سایت شما انجام دهم ؟

اگر شما با نحوه درج آگهی در سایت های نیازمندی و خدمات آگهی آنلاین آشنایی داشته و همچنین زمان کافی برای این کار را در اختیار دارید می توایند خودتان این کار را انجام دهید. سایت آگهی کسب و کار با تجربه سالها فعالیت در این زمینه و برخورداری از نیرو های متخصص و متعهد می تواند این خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این حوزه جهت بهره برداری و بالا بردن شانس نمایش آگهی خود استفاده نمایید.

چه آگهی هایی را می توان از طریق سایت شما ثبت نمود ؟

ثبت آگهی در سایت های نیازمندی و تبلیغات آنلاین دارای شرایط و قوانین خاص خود است که با توجه به مدیریت هر سایت این قوانین متغیر می باشد. سایت آگهی کسب و کار لیست کلی شامل مهمترین و عمومی ترین قوانین را آماده ساخته است تا قبل از اقدام به ثبت سفارش و یا درج آگهی آن را مطالعه نمایید . این قوانین و شرایط  شامل "شرایط ثبت اگهی" و "آگهی های غیر قابل تائید"می باشد.

مدت زمان انجام سفارش درج آگهی چه مقدار است  ؟

درج آگهی در سایت های نیازمندی و تبلیغات آنلاین با توجه به تعداد سایت های درج آگهی و تعداد آگهی قابل ثبت در هر سایت متغیر است . سایت آگهی کسب و کار با توجه به تعداد در خواست ها و سفارشات ارجاع شده برنامه زمانبندی را جهت ثبت آگهی مشخص می نماید تا امکان ارائه خدمات به تمامی کاربران و انجام سفارشات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن میسر گردد.لاکن ممکن است مواردی باعث تاخیر در اتمام انجام سفارش گردد که از کنترل و اختیار سایت آگهی کسب و کار خارج می باشد مانند تاخیر سایت نیازمندی در تائید آگهی ثبت شده و امثالهم .

بالا